احمد کوچک زاده

دکتری تخصصی مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس

احمد کوچک زاده

دکتری تخصصی مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس

پایان نامه کارشناسی

دانشجویان محترم، برای انجام پایان نامه کارشناسی شیوه نامه ، فرم تصویب موضوع  و فرم ارزیابی پایان نامه را دانلود کرده و پس از تکمیل فرم تصویب موضوع، آن را برای اینجانب ارسال کنند.

 

فرم تصویب موضوع پایان نامه  

دستورالعمل تعریف و انجام پایان نامه 

فرم ارزشیابی پایان نامه  

نمونه فرم تصویب موضوع تکمیل شده

  

در ضمن یکی از موضوعات ذیل را در ادامه مطلب، می توانند برای پایان نامه خود انتخاب کنند.

ادامه مطلب ...

چرا بی انگیزه هستیم

بی انگیزگی که در حال حاضر در بین دانشجویان عزیز رواج پیدا کرده، همواره خود آنها و من را رنج می داده و با پرسشگری و تحقیق همواره در پی آن بوده ام که دلیل این بی انگیزگی چیست و چطور می توانم کمک کنم تا دانشجویانی با انگیزه داشته باشم.  طی بررسی که سر کلاسهای خودم کردم دلایل بی انگیزگی اغلب به موارد ذیل بر می گردد. 

  • نداشتن هدف 
  • ترس و تسلیم شدن در برابر آینده ای که هنوز نیامده 
  • سرخوردگی از فرصت های از دست رفته گذشته ای که دیگر وجود ندارد
  • نداشتن خودباوری و اعتماد به نفس 
  • تنبلی  و نداشتن پشتکار
  • ترسیدن از شکست 

از بین دلایل فوق آنچه به نظر من از همه مهم ترست بحران  نداشتن هدف  در زندگی است. اگر کسی در زندگی هدف داشته باشد، بسیاری از عوامل بی انگیزگی دیگر وجود نخواهد داشت و هر سد و مانعی در سر راهش باشد از پیش پای برداشته خواهد شد.به همین دلیل در ادامه مطلب متن ذیل را تقدیم دانشجویان عزیز می کنم تا از این رهگذر با ترسیم اهداف و بوجود آوردن یک زندگی هدفمند بتوانند آدمهای موفق و موثری در زندگی باشند و همین طور از این موهبت دیگران را نیز بهره مند کنند.

ادامه مطلب ...